Ці машини наскрізь просякнуті духом реггі
і американських хай-веїв.
Вони проповідують свободу від усіх стереотипів
і любов до авантюр...

  • Pontiac Vibe
  • Pontiac Sanbird
  • Pontiac Montana
  • Pontiac Grand Am
  • Pontiac G6
  • Pontiac Fiero
  • Pontiac GTO
  • Pontiac Grang Prix
  • Pontiac Firebird

Історія моделі Pontiac Fiero

Жорстка частина кузова Pontiac Fiero - сталевий каркас, який створювався з 300 компонентів, зварених між собою. У зонах підвищеного навантаження використовувалася міцна сталь, а в найбільш корозійних зонах - оцинкований лист. Маса такого каркаса становила всього 270 кг, незважаючи на це, він мав значну міцність.

Для різних елементів кузова використовувався пластик різного типу. Цікаво було організовано процес фарбування моделі. Використовувався спеціальний стенд, на якому всі окремі компоненти кузова кріпилися в тому ж порядку, що і на зібраному автомобілі. Для повної відповідності тонів в процесі використовувалася фарба тільки одою партії. Процес фарбування базувався на принципі розсіювання електростатичного заряду: деталі приходили від постачальників зі спеціальним електропровідним покриттям, зарядженим позитивно, а сама фарба мала негативний заряд. Від компактної моделі Chevrolet Chevette були взяті передня підвіска, на яку встановили стабілізатор поперечної стійкості, а також рульовий механізм. X-платформа, що оснащувалася переднім приводом надала Pontiac Fiero задню підвіску, отриману шляхом модернізації переднього моста. Модель також оснащувалася дисковими гальмами дискового типу на всіх колесах.

Перші серійні версії комплектувалися двома варіантами двигунів: 4-циліндровий 2,5 літра і потужністю 93 л.с. і V-подібний 6-циліндровий - 2,8 літра і 140 «коней». В пару до яких встановлювалися чотири варіант трансмісій: дві версії 4-х і одна 5-и ступінчаста механіка, а також 3-ступінчаста АКПП.

Машина досягала максимальної швидкості 160-200 км / год в залежності від варіанту силової установки і трансмісії. Крім того, модель мала, актуальний на той момент, показник економічності - 8-10 літрів.

Незважаючи на віру в успіх створюваної моделі, представники компанії Pontiac помилилися. Незважаючи на те, що Pontiac Fiero удостоївся в 1984 році титулу «Автомобіль року», модель не користувалася популярністю у продавців.

Через кілька місяців після початку виробництва моделі, у Fiero стали проявлятися дефекти. Спочатку загорілося два тестових примірника під час тестування. Дефект виявили, але він став першим з цілої низки. Потім виявилася проблема в двигуні, яка приводила до руйнування двигуна і пожежі. Потім спливли проблеми з системою охолодження.

Незважаючи на велику кількість виявлені проблеми, модель відрізнялася успішними продажами. Але в Наприкінці 1985 року статистика була наступною: 112 автомобілів з 1700 проданих, могли самозапалившись. Влітку наступного року розслідуванням проблем з моделлю Pontiac Fiero зайнялася Національна комісія безпеки дорожнього руху США.

Поки проходило з'ясування масштабів даної проблеми, в середині 1987 року зазначені статистики свідчили, що кожен місяць фіксувалося загоряння 20 Pontiac Fiero, випущених в 84-му році, тобто 1 з 508 машин, такого в історії американського автопрому ще не було.

Після того, як така статистика стала публічною, популярність, а відповідно продажі моделі Fiero стали істотно знижуватися. У 1986 році обсяг продажів знизився на 21% в порівнянні з минулим роком і склав трохи більше 71 тис. Одиниць. У наступному році продажі впали ще більше, на заводі масові скорочення - 1200 робітників.

У 1987 році вперше були відкликані моделі 84 року випуску, при цьому дефекти моделі виробником так і не були визнані. В кінці 1989 року було прийнято рішення про відкликання всіх модифікацій з 4-циліндровим двигуном, випущених в кількості 244 тис. Примірників. У 1990 вже відкликають всі 6-циліндрові версії.

Протягом всієї короткої історії виробництва моделі був проведений тільки один рестайлінг, в результаті якого у в назві Fiero додалися букви GT.

Незважаючи на спробу в 88-му році повернути популярність моделі Pontiac Fiero, почавши виробництво відкритої версії, керівництво концерну ухвалило рішення закрити проект. На початку весни було заявлено про припинення зборки компактного спорткара.

Незважаючи на підсумковий провал і закриття виробництва Pontiac Fiero, протягом 5 років було продано близько 370 тис. Машин. Частина фахівців припускали, що авто провалилося через втрату інтересу американських жителів до двомісним купе, інші списували втрату популярності на його низьку якість. Як би там не було, а Mazda Miata, що з'явилася на ринку США через рік і яка представляла з себе двомісне спортивне купе, була дуже популярною.

Pontiac Fiero вдавав із себе абсолютно нове віяння американської автопромисловості і залишив яскравий слід в її історії. Крім того, він став прообразом для багатьох популярних компактних спорткарів, які з'явилися у багатьох автовиробників в майбутньому. У цій моделі до сих пір існує величезна кількість шанувальників, які об'єднуються в клуби любителів Pontiac Fiero. Крім того особливість конструкції кузова робить цей автомобіль якоюсь подобою конструктора, для якого існують різні варіанти кузова - копії інших спортивних машин, або просто ексклюзивні варіанти. Купити Pontiac Fiero можна і в наш час, до сих пір існує досить пропозицій про продаж.

 

Купити Pontiac в Україні

Яндекс.Метрика