Ці машини наскрізь просякнуті духом реггі
і американських хай-веїв.
Вони проповідують свободу від усіх стереотипів
і любов до авантюр...

  • Pontiac Vibe
  • Pontiac Sanbird
  • Pontiac Montana
  • Pontiac Grand Am
  • Pontiac G6
  • Pontiac Fiero
  • Pontiac GTO
  • Pontiac Grang Prix
  • Pontiac Firebird

Pontiac Grand Prix - родоначальник довгих капотів

У 1963 році модель переживає рестайлінг: фари залишаються подвійними, але встановлюються вертикально, дах стає більш прямий, модифіковану радіаторну решітку і замасковані задні ліхтарі.

Велика кількість елементів стали хромованими, а в салон став більш розкішним. Приладова панель була офрмлена з використанням горіхового дерева. В якості додаткових опцій клієнт міг замовити: рульової гідропідсилювач, підсилювач гальм, радіоприймач, настройки нахилу рульового колеса і круїз-контроль.

Pontiac Grand Prix 1967В 1964 року практично ніяких змін - з'явився шильдик з логотипом GP (Grand Prix). А ось вже в 1965 році рестайлінг був більш істотний. Як і інші моделі Pontiac профіль машини став схожий на пляшку Coca-Cola, колісна база розширилася до 3100 мм. З'явився кондиціонер.

Силові установки залишаються колишніми, але при цьому отримують більше потужності. Модель Pontiac Grand Prix в цьому році удостоївся нагороди «Автомобіль року» на думку авторитетного видання Motor Trend. 1966 рік пройшов практично без змін для автомобіля. У 1967 році Grand Prix стає ще менш незграбним, з'являється модифікація в варіанті кузова кабріолет. Автомобільна мода тих часів диктує умови - машина отримує замасковані фари головного світла. Задні ліхтарі такі ж, як на іншій моделі компанії - Pontiac GTO, мають форму решітки.

Модель отримує нові двигуни більшого об'єму: 6,6 літра - 350 л.с., 7 літра - 360 л.с .. Була також «заряджена» версія HO - 376 к.с. У списку опцій оснащення Grand Prix з'являються дискові гальма і безпечним кермом.

У наступному році машина практично не змінюється - нова форма задніх ліхтарів, відкрита версія більше не випускається.

Pontiac Grand Prix - модельний ряд 1969-72 року

Pontiac Grand Prix 1969В 1969 році розробляється нове покоління Понтіак Гран Прі. Для нової моделі Джон Делорейн зайнявся модернізацією стандартної A-платформи (А-body) General Motors. Модифікована платформа отримала індекс G-body. Модель перебирається в середній клас, розмір колісної бази підганяється до 3000 мм. Pontiac Grand Prix отримує нову радіаторну решітку, в результаті чого автомобіль спереду нагадує хижого птаха з потужним дзьобом. Потужність 7-літрового двигуна форсується до 390 «коней». Модель стає однією з найпотужніших в люкс-сегменті.

У моделі з'являються такі технологічні новинки: обігрів заднього скла і антена, яка прихована в ущільнювачі лобового скла. Оновлена ​​модель домоглася приголомшливого успіху і була продана в кількості 112 тис. Примірників, що на 32 тис. Перевищує показник 68-го року.

У 70-му році в стандартній комплектації «механіка» змінюється на «автомат», здійснюються невеликі зміни в інтер'єрі, підвищена потужність передніх гальм за рахунок збільшення розмірів гальмівних дисків.

У зв'язку з посиленням конкуренції в цьому сегменті, суттєво знижується обсяг виробництва моделі - випускається трохи менше 68 тис. Одиниць.

У 1971 році зовнішність моделі оновлюється - збільшується розмір фар, але при цьому зменшується їх кількість, тепер у автомобіля непарні фари. Був також вжито низку заходів для здешевлення моделі. Цього року гідропідсилювач для керма стає стандартною опцією, як і автоматична коробка Turbo Hydro-Matic.

Знижується обсяг проданих автомобілів, який становить близько 58 тис. Примірників. На це вплинуло кілька факторів - зниження потужностей двигунів, а також починають страйкувати робітники на підприємстві.

У 1972 році незначне оновлення Pontiac Grand Prix: збільшуються стандартні колісні диски до 15 дюймів і починається установка радіальної гуми, незначні поліпшення в салоні і переробка задньої частини. Цей рік стає вдалим для Grand Prix - продається 91 тис. Автомобілів.

Pontiac Grand Prix - модельний ряд 1973-77 року

Pontiac Grand Prix 1975В цьому році змінився модельний ряд практично всього автопрому США. За умовами нового закону зросли вимоги з безпеки до автомобілів. В результаті автомобілі стали більшими і їх маса збільшилася. Однією з причин збільшення маси стали більш важкі травмобезопасниє бампера, що відповідають вимогам закону.

Зникають задні бічні стекла, вікна стають монолітними. Вперше саме на моделі Pontiac Grand Prix став застосовуватися безкаркасний дизайн дверей. Приладова панель стала оформлятися із застосуванням африканського дерева. Крім того, з'явилися сидіння повністю нової конструкції, основною особливістю яких стала бічна підтримка.

Незважаючи на загальне підвищення маси авто, в результаті поліпшення підвіски, він став істотно стійкіше в поворотах. В цьому році модель Понтіак Гранд Прі ставить рекорд за кількістю проданих автомобілів - реалізовано близько 150 тис. Машин.

1974 рік не приніс істотних змін в автомобілі: з'явилася нова радіаторна решітка, модернізовані задні ліхтарі. 1975 рік також відзначився мінімальною кількістю змін. Знову мінімальна модифікація решітки радіатора, в задніх ліхтарях починають використовувати лінзи, шини радіального типу стають стандартом для всіх версій. З'являється каталітичний нейтралізатор і електронне запалювання.

У 1976 році знову змінюється оптика головного світла, яка знову стає парної, задні ліхтарі також піддаються модернізації. В цьому році компанія Pontiac святкує своє 50-річчя і на честь цієї події проводиться лімітована серія Pontiac Grand Prix LJ. Під капотом якого встановлений двигун об'ємом 7,5 літрів і що розвиває потужність 200 к.с. Крім того, в цьому році Pontiac Grand Prix знову б'є рекорди продажів, вийшовши на друге місце автомобільного ринку США за обсягами проданих машин - 228 тис. Одиниць. Популярнішим була тільки модель Chevrolet Monte Carlo.

У 1977 році в якості стандартного двигуна, що встановлювався на цей автомобіль, стає V-подібний 8-циліндровий агрегат об'ємом 4,9 літра, що розвиває потужність 135 к.с. Багато відзначали, що такий потужності явно не достатньо для цієї моделі, але вагомим аргументом стає його економічність. Знову рекорд продажів - 270 тис. Проданих Pontiac Grand Prix.

Pontiac Grand Prix - модельний ряд 1978-87 року

Pontiac Grand Prix 1987В 1978 році американські автомобілі продовжують «зменшуватися» в розмірах і ставати менш потужними - відгомони паливної кризи. Починаючи з цього року, стандартом стають 6-циліндрові двигуни. Pontiac Grand Prix коротшає до 5100 мм, а колісна база зменшується до 2700 мм.

1980 рік знову з'являється вертикальна радіаторна решітка, а на задніх ліхтарях ставиться маркування GP. Під капотом машин з'являються двигуни меншого обсягу.

У 1981 році підвищуються аеродинамічні властивості моделі: змінюється дизайн задньої частини і решітки радіатора. З'являється дизельний силовий агрегат об'ємом 5,7 літра, за яким закріпилася слава ненадійного і дорогого.

Наступному помітного редизайну автомобіль піддався в 1984 році. Капот отримав восьмикутний малюнок, з'являється перемикач швидкостей у вигляді букви Т, з'являються нові версії сидінь, а бардачок отримує дерев'яне оздоблення.

У 1985 році традиційно нові грати радіатора, що має отвори, розташовані в шаховому порядку. Кузов фарбується двома відтінками фарби. Дизель забирається з усіх версій комплектації.

У 1986 автомобіль випускається з спойлером, а в списку обладнання запасне колесо повного розміру і ще один стоп-сигнал. Наступний (1987) рік стає фінальним для G-платформи (G-body).

Pontiac Grand Prix - модельний ряд 1988-96 року

Pontiac Grand Prix 1996На початку 1988 року виходить перша модель Pontiac Grand Prix, яка базується на новій W-платформі. П'яте покоління моделі комплектується V-образним 6-циліндровим двигуном об'ємом 2,8 літра, що розвиває потужність 130 л.с .. Покупцеві представлявся вибір між 4-ступінчастим "автоматом" або 5-ступінчастою «механікою».

У списку опцій базової комплектації: електропакет, центральний замок, тахометр на панелі приладів. У топ версії покупець отримував також сидіння з електрорегулюванням, радіоприймач і касетна магнітола і бортовий комп'ютер.

У 1989 році в якості стандартного поставляється більш об'ємний і потужний двигун - 3,1 літра, що працює в комплекті з 4-ступінчастою «механікою».

Варто відзначити, що була випущена обмежена серія в кількості 2000 примірників, що продавалася під назвою ASC / McLaren. Потужність спецверсії становила 205 к.с. при тому ж обсязі.

У 1990 році з'являється інша лімітована серія моделі, яка отримала індекс Pontiac Grand Prix STE (Special Touring Edition). Під капотом встановлювався той же V-подібний 6-циліндровий мотор об'ємом 3,1 літра з турбонаддувом.

На заміну моделі Pontiac Grand Prix Turbo в 1991 році приходить версія Grand Prix GTP, з встановленим мотором DOHC V6 3,4 літра, що видає 210 к.с .. У пару до силового агрегату встановлювалася 4-ступінчастий "автомат". Єдиною відмінністю моделей зовні, було наявністю чотирьох фар невеликого розміру.

Набирала популярність система ABS стає стандартною опцією для всіх модифікація Grand Prix і інших моделей компанії Pontiac.

Pontiac Grand Prix - модельний ряд 1997-2003 року

Pontiac Grand Prix 2003Перший представник нового (шостого) покоління Pontiac Grand Prix зійшов з конвеєра влітку 1996 року. Для його виробництва була використана істотно модернізована W-платформа. Автомобіль пропонувався в двох версіях комплектації і двох варіантах кузова.

Базова (SE) поставлялася з мотором V6 об'ємом 3,1 літра, в більш потужної версії встановлювався двигун 3,8 літра. 1999 щорічно стає ювілейним для моделі - виходить спеціальне видання Grand Prix '99 edition. У його оснащенні ексклюзивними легкосплавними пятіспіцевие дисками, невеликим спойлером на кришці багажника і збільшеною на 5 к.с. потужністю мотора. Починаючи з 2001 року модель отримує клімат-контроль на дві зони в стандартній комплектації.

2002 рік - 40-ий ювілейний випуск Pontiac Grand Prix. «Ювіляр» отримав: темно-вишневий забарвлення, здвоєний глушник з відполірованою поверхнею, декоративні вирізи в капоті, салон сірого графітового кольору, низькопрофільна гума, натягнута на великі ковані диски 17-дюймів, а також вентиляція для передніх і задніх дискових гальм. Салон ювілейної моделі відрізняла ексклюзивна вишивка - «40th Anniversary»

2003 рік - знову з'являється обмежена серія Pontiac Grand Prix GT і GTP.

Pontiac Grand Prix - модельний ряд 2003-08 року

Pontiac Grand Prix 2008Останнє (сьоме) покоління Pontiac Grand Prix було представлено публіці в 2004 році. Автомобіль був представлений в чотирьох версіях комплектації.

Базові версії GT1 і GT2 отримали мотор V-подібний 6-циліндровий мотор об'ємом 3,8 літра, що видає 200 к.с. потужності. У версіях GTP і GTP Comp-G під капотом встановлювався турбованим двигуном 260 к.с. Крім того GTP Comp-G відрізнялася деякими елементами дизайну екстер'єру.

У 2005 році існувала модифікація, що комплектувалася силовою установкою LS1 об'ємом 5,7 літра - 303 л.с. Модель відрізнялася більш агресивним спортивним обвісом, посиленою підвіскою компанії Bilstein. На цій модифікації встановлювалися ексклюзивні ковані колісні диски Alcoa - 18 дюймів.

2006 рік - виходить традиційна спеціальна редакція, єдиною відмінністю якого став спортивний обвіс. У 2008 році завершилася історія ще однієї легендарної моделі - Pontiac Grand Prix, про який говорили, коли він з'явився в 60-х роках, що якщо ви не бачили капот Grand Prix - ви не бачили довгих капотів.

 

Купити Pontiac в Україні

Яндекс.Метрика