Pontiac Parisienne - економічна елегантність

Pontiac Parisienne це повнорозмірний автомобіль, який проводився на платформі GM в Канаді з 1958 по 1986 р і в США з 1983 по 1986 рік.

Протягом більшої частини свого життя, «парижанка» була на вершині модельного ряду, лідерка з продажу в салонах GM Pontiac. Парижанки відрізнялися від інших канадських моделей Pontiac пишністю оббивних тканин салону, вогнями при відкритті дверей і багажника, яскравими квітами в інтер'єрі; зовнішнє хромування, а також наявність 2-х і 4-дверних седанів і кабріолетів.

Зокрема, канадський автомобіль насправді були тісно пов'язаний з Шевроле, використовуючи економічні шасі Chevrolet і трансмісії, хоча і з американським Pontiac-стилем: зовнішні панелі корпусу і внутрішні панелі інструментів. Канадська парижанка використовувала ті ж двигуни і коробки передач (3 і 4-швидкісною ручною і 2 швидкості Powerglide, а потім 3 швидкості Turbo-Хайдраматік автоматичною коробкою передач), як шевроле. Так, багато збігів, але у Parisienne був свій запам'ятовується, унікальні і більш дорогі оббивні тканини, 2-дверний хардтоп і кабріолет йшли нога в ногу з Шевроле "Super Sport".

Поєднання стилю Pontiac з економічним шасі Chevrolet за ціною, трохи вище, ніж Chevrolet, мала величезний маркетинговий успіх GM в Канаді. За десятиліття канадець посів третє місце після Chevrolet і Форд з продажу - 70 000 одиниць на рік, на відміну від більш важких і громіздких американських автомобілів, з набагато вище ціною і більш високими експлуатаційними витратами через велику V8, що вимагають високооктанового палива. Чисельність населення Канади 1/10 розміру США, менш стратифікованого суспільства з низькими доходами, більш високі податки і ціни на бензин, плюс політичні бар'єри між США і Канадою з високими митами зробили американський аналог збитковим на території Канади.

На прохання американських доларів Pontiac, хто ще хотів повнорозмірних задньопривідних автомобілів, щоб відновити втрачений ринок США і отримати назад традиційних Pontiac клієнтів, яким хотілося великий кар, парижанка була імпортована з Ошава і Онтаріо зберігши назву моделі Pontiac Parisienne і специфікації від канадського оригіналу, трохи модифікована . Тепер парижанка зовні нагадувала Chevrolet Impala (1983-84 моделі (і 1982 в Канаді) був задній ліхтар Impala, задні фари, а ніс був запозичений з Chevrolet Caprice оснащений гратами Pontiac). У 1985 році і 1986 модель відновила використання ззаду стиль Bonneville.

 

Прочитано 556 раз Последнее изменение Суббота, 25 августа 2018 15:08

Оставить комментарий

Убедитесь, что Вы ввели всю требуемую информацию, в поля, помеченные звёздочкой (*). HTML код не допустим.

Яндекс.Метрика