G6 - спортивний комфорт

Pontiac G6 2005G6 стартував в 2005 році, маючи 2 рівня: основа "V6" і спортивний "GT". Базові моделі були відмінно обладнані: центральний замок, склопідйомники, дзеркала включається без ключа, з шістьма динаміками CD стерео, ємність драйверів сидіння, кондиціонер і задні сидіння. GTs додав стерео Monsoon з вісьмома спікерами, дистанційний пуск, ABS і контроль тяги. Автоматична коробка передач, з можливістю підключення ручного режиму. Понтіак робить ставку на комфорт водія.

У 2006 році G6 трансформується: додали 2 новітніх рівня обробки і дві нові форми кузова, купе і з прибирається твердим верхом кабріолет. Купе і кабріолети були доступні в GT і GTP версіях.

Pontiac G6 2008Кабріолет GTP не був доступний з механічною коробкою передач і зниження його потужності по 227 л. с. , було пов'язане з грізною вихлопною системою. GTP ще відображає контроль стабільності, не доступні на інших моделях G6.

В середині 2007 року з 6 швидкостями і двигуном об'ємом 3,9 л, виробництво було припинено спільно з зупинкою виробництва кабріолета GTP. У 2008 році GTP став GXP з новеньким дизайном, і двигун об'ємом 3,9 л став ексклюзивним для кабріолета з 222 л. с.

У 2009 році седан змінює зовнішній вигляд, а ще модифікує інтер'єр. Кінцевий 100 G6 був зібраний 25 листопада 2009 як частина замовлення флоту, вони були останніми авто Pontiaс G6 виготовлення Сполучених Штатів.

 

Прочитано 730 раз Последнее изменение Суббота, 25 августа 2018 15:08

Оставить комментарий

Убедитесь, что Вы ввели всю требуемую информацию, в поля, помеченные звёздочкой (*). HTML код не допустим.

Яндекс.Метрика