Ці машини наскрізь просякнуті духом реггі
і американських хай-веїв.
Вони проповідують свободу від усіх стереотипів
і любов до авантюр...

  • Pontiac Vibe
  • Pontiac Sanbird
  • Pontiac Montana
  • Pontiac Grand Am
  • Pontiac G6
  • Pontiac Fiero
  • Pontiac GTO
  • Pontiac Grang Prix
  • Pontiac Firebird

Опис, характеристики, проблеми Ford Expedition

Ford ExpeditionНастав 1997 рік і фірма-виробник фордовских авто «Ford Motor Company» створила новий автомобіль. Ним став габаритний SUV, який іменується як Ford Expedition. Це гідна заміна Форда Бронко (Ford Bronco). Планувалося, що дане авто буде скажімо так серединою габаритного Форд Екскуршн і компактного Форд Експлорер. У 2005 році Ford Excursion припинили випускати. В той момент Експедішн і знайшов звання найбільшого позашляхового авто. За основу Ford Expedition був узятий вантажівка. Машина могла разом з причепом виконувати своє переміщення.

Варто згадати такий факт, що першим авто, що має назву як Форд Експедішн був Експлорер, випущений в 1995 році. Йому була властива спортивна модифікація. Тобто даний Форд є другим, має таку назву. Що стосовно платформи, а також дизайну Форд Експедішн, виробники їх позичили. Пікап Форд Ф-150 став автомобілем, який поділився даними елементами. Уейн - місто, що знаходиться в США, в штаті Мічиган. Завод в цьому місті став початковим місцем проведення збірки кожного Ford Expedition. З настанням 2009р. випускати дане авто стали вже в іншому штаті Америки - в Кентуккі, в місті під назвою Луіссвілл.

Випуск Ford Expedition першого покоління з 1997 по 2002 рік

Ford Expedition 19971996 рік ознаменувався показом перших Експедішн. Дані моделі планували випускати в наступному 1997 році. Ford Expedition з легкістю готовий замінити вже далеко не нове авто Ford Bronco, у якого було двоє дверей.

Що стосовно механічних аспектів Expedition, то вони були такими:

  • була властива незалежна підвіска спереду;
  • залежна підвіска ззаду, яка мала велику кількість важелів;
  • при високошвидкісний їзді гідравлічний підсилювач працював слабкіше, якщо ж автомобіль переміщувався повільно, то робота гідропідсилювача здійснювалася більш швидко.
  • у Експедішн була роздавальна коробка BW 4406 (повна назва - BorgWarner);
  • Експедішн був обладнаний Control Trac - автоматичною системою повного приводу 4х4;
  • машина мала так званий розумний диференціал, який самостійно виконував блокування.

Власник Ford Expedition міг їхати в даному авто вибираючи потрібний йому режим з існуючих, які перераховані нижче:

  1. В автоматичному режимі виконати включення повного приводу 4х4.
  2. Вибрати двовісний або знаходиться у роздаткового короба на найнижчій сходинці повний привід;
  3. Користуватися приводом, розташованим ззаду.

Експедішн XLT - таку назву було притаманне базовій комплектації. Якщо говорити про комплектацію «топ», то вона іменувалася як Експедішн Едді Бауер (англ Expedition Eddie Bauer). Це назва прийшла з Америки. У США випускали одяг, по маркою званої даними чином. Співробітники-дизайнери брали активну участь в процесі внутрішнього оформлення Експедішн.

Що стосовно розташування сидінь, то Ford Expedition виробляли з сидіннями в два ряди. На свій розсуд клієнт міг вибрати і трехрядное розташування. Також була можливість обладнати авто наступними деталями:

  1. обладнати сидіннями, виконаними зі шкіри;
  2. встановити систему клімат-контролю з двома зонами;
  3. забезпечити підігрівання дзеркал, які перебувають з боків;
  4. встановити підсвічування приладової панелі;
  5. виконати установку аудіосистеми під назвою «Mach», яка subwoofer має ззаду;
  6. виконати установку електричного приводу люка, місце установки якого - дах.

Якщо розглядати базову комплектацію Експедішн Едді Бауер, то практично все перераховане вище у неї було.

Їдемо далі. За бажанням клієнт міг здійснити замовлення комплекту для того, щоб виконувати буксирування причепа, також захисту дна машини, ще диференціала підвищеного тертя (англ.варіант- limited slip differential) торгової марки Тraction-lock. Була можливість в замовленні має електричний привід пневмопідвіски. З її допомогою можна було виконувати і підйом, і опущення машини. Все обумовлювалося такими моментами: якою мірою завантажений автомобіль і в якому стані перебуває дорога.

Тепер про двигуни. Стандартна комплектація Форд Експедішн мала в собі двигун v-подібної форми з вісьмома циліндрами. Він називався так -Трітон. Що стосовно обсягу, він був розрахований на 4,6 літра палива. За бажанням клієнт міг встановити Triton потужніший. Різницю з попереднім становив обсяг. Літраж цього Тритона дорівнював 5,4 літрам.

Оцінка безпеки першого покоління Ford Expedition З самого початку випуску Експедішн його стандартну комплектацію становила система з пасивною безпекою. Така комплектація включала подушку безпеки (подвійну) спереду. Дана подушка була призначена для сидінь, що знаходяться в 1-му ряду. Що стосовно додаткового захисту авто Експедішн, то вона була такою:

  1. Двері машини були більш міцними на випадок зіткнення бічною стороною.
  2. Встановлювалася Securi Lock - протиугінна система, у якій є так званий розумний Електроключ в моторі іммобілізатора.
  3. Також була присутня система антиблокування на кожне колесо.
  4. Для кожного ряду сидінь характерна наявність ременів безпеки з преднатягом.
  5. На випадок аварії можна було відключити бензонасос.

У Ford Expedition 2002 р. випуску була введена нова система. Вона називалася Belt Minder. У разі, коли водій вів авто і забув пристебнути ремінь безпеки, дана система відтворювала звуковий сигнал, як би нагадуючи водієві про це. Коли ж він виправив цю ситуацію і пристебнув ремінь, то система мовчала і більше не турбувала.

У фордовских автомобілях, випущених з 2000 по 2002рр., За бажанням можна було встановити таку систему, яка підвищить рівень пасажирської безпеки. Причому захист здійснювалася з чотирьох сторін, наявну кількість подушок безпеки - чотири. Також нововведення торкнулося ряду, розташованого спереду. Для нього стали доступними подвійні подушки безпеки.

Отже, трохи про оцінювання. Національне управління, чия діяльність заснована на безпеку руху на дорогах, виставила свої бали для Ford Expedition при проведення креш-тестів.

1. Форд Експедішн, що випускаються з 1997 р. по 2000р. Ситуація - лобове зіткнення. Безпека водія та пасажира, який сидить спереду, оцінити в чотири зірки (з максимальних п'яти).

2. Форд Експедішн, що випускаються з 2001 р. по 2002р. Таку ж ситуацію оцінили в максимальний бал - п'ять зірок.

Модернізація перших Ford Expedition 1999 рік ознаменувався для Експедішн деякими оновленнями. Змінили бампер, розташований спереду. Бампер знайшов фари, які захищають від туманної погоди, а ще повітрозабірник, розташований посередині, був з габаритами побільше. Також було поставлено нове радіаторна решітка. Вона розташовувалася нижче.

Для Ford Expedition, що випускалися у 2000 році були притаманні такі моменти:

  1. Була виконана установка самозатемняющееся дзеркал заднього виду.
  2. Радіоантена була прихована.
  3. Керувати гальмівною педаллю і педаллю газу можна було за допомогою електроприводу.
  4. Парковка здійснювалася за допомогою акустичної паркувальної системи.

Отже, які ж ще відбулися нововведення? Було проведено поліпшення двигунів Експедішн, а їх два:

1. V8, об'ємом в 4,6 л.

2. V8, обсяг якого становить 5,4л. Модернізація торкнулася таких показників як ефективність і, звичайно, потужність.

Режим заднього приводу у автоматичною КПП FORD Expedition CONTROL TRAC XLT Limited прибрали. Тепер для керуючого машиною доступними були лише такі варіації: 4Hi, 4Low, 4Auto. Електророзетка виступила в якості нововведення. Що стосовно оновлень, то їм піддалися консоль автомобіля і система audio.

Випуск Ford Expedition другого покоління з 2003 по 2006 рік

Ford Expedition 20052002 рік ознаменувався поліпшеними і оновленими характеристиками Форд Експедішн. В даному році жителі всього світу змогли побачити друге покоління цього авто. Виробники постаралися і спорядили його незалежною підвіскою на всі колеса, в кількості чотирьох штук. 1-й повнорозмірний кросовер з подібною оснащенням - це Ford Expedition. Фахівці критикували цю підвіску. Багато хто думав, що через неї здатність в подоланні перешкод погіршиться, якщо брати в порівняння моделі, що випускаються з 1997 р. по 2002р. Ця думка була помилковою.

Все ж змінили розмір просвіту, який був утворений внизу. Проміжку, що знаходиться знизу кузова, додали 1,25см, а тому, що розташовується знизу осей - додали практично 5см. Підвіску, яка застосовувалася для всіх коліс, обладнали спеціальною системою під назвою «Long Тravel». Її споруджували, а потім обладнали нею гоночні машини, які будуть їздити по бездоріжжю в пустельних околицях. Значення вантажопідйомності Експедішн збільшилася. Воно становило 732 кілограми.

Нововведення Ford Expedition, виробництва 1997-2002г .:

  • Експедішн присвоїли нову електросистему. Завдяки їй авто могло кращим чином стежити за управлінням авто, а також легко лавірувати, в разі їзди з причепом, який є довгим і далеко не легким по вазі.
  • Також Форд став власником новенької системи, яка дає можливість управляти кермом.

Нові зміни торкнулися і автоматичної трансмісії 4R70W. У неї включили оновлений мікроконтролер. Завдяки йому можна було міняти режим, в якому працює коробка швидкостей. На перемикання впливали умови, створені на дорозі і навантаження на машину. Якщо потрібно було буксирувати причіп, це допомагало більш комфортно виконати дану дію.

Експедішн став володарем нових дисків гальмування. Їм був властивий максимальний розмір, який був на той час у даних моделей.

Управління кермом здійснювалося за допомогою рульової рейки, яка присутня у рейкового рульового механізму, що має гідропідсилювач.

Незмінна у Ford Expedition і Control trac - система приводу 4х4, що підключається автоматично. У цієї системи є раздатка Borg Warner 4416, її знижена передача стала володіти більшою потужністю.

Система повного приводу мала так звану розумну систему. Принцип дії системи полягає в наступному: щоб уникнути втрати тяги, вона займалася розпізнаванням того, чим покрита дорога і в якому стані вона знаходиться.

Тепер про двигуни. Вони як і раніше 8-ми циліндрові і v-образні, обсяг яких становить 4,6 л і 5,6 л. Тобто успадкували від перших авто Експедішн. Для нових машин мотори зробили більш продуктивними і потужними. Даному авто присвоїли класифікацію авто, створюваного ультранизьким рівень викидів. На англ. мовою звучить так - ultra-low-emission vehicle. Цю класифікацію дало каліфорнійське управління в сфері екології, навіть не дивлячись на такий момент, що мотори Експедішн є досить об'ємними.

Шум, створюваний зовні машини, відволікаючий всіх, хто знаходиться в салоні, вдалося зменшити. Домогтися цього допомогло ізолювання кузова. Над цим моментом добре попрацювали і поліпшили його.

Шум, створюваний вітром, механізмами, що знаходяться в робочому процесі - все це виробники модернізували за допомогою:

  1. нової обшивки дверцят;
  2. більш високим рівнем панельної герметизації;
  3. вищим рівнем кузовний герметизації;
  4. поліпшення акустики в салоні Експедішн.

Які ж результати ось таких нововведень? Вийшло досягти зниження витікання повітря, що знаходиться в кузові авто (56%), також шуму, створюваного трасою (на два децибела).

У кожному салоні Експедішн було трехрядное розташування сидінь. Можна було складати 2-й і 3-й ряди таким чином, що вони виявлялися на одному рівні з поверхнею підлоги. Так що бажають мати багажник з об'ємом побільше, могли просто скласти ці ряди. Тепер про зовнішні зміни Ford Expedition. Бамперу, що знаходиться позаду, були притаманні новітні вогні великих розмірів і багажна дверцята. А бампер, що знаходиться спереду авто став володарем нових фар, а також новенької решітки радіатора.

У класичній комплектації «топ» Едді Бауер все сидіння мали покриття зі шкіри. За бажанням клієнтів, XLT також можна було обшити за допомогою цього матеріалу.

Модернізм торкнувся панелей дверцят і панелей приладів. З'явилася обробка з алюмінію, а також килими з велюру.

Ще бажаючі придбати Експедішн могли вибрати із запропонованого додатково функціоналу, до нього належать:

  1. Система навігації.
  2. Система DVD, має екрани необхідні пасажирам, що сидять ззаду.
  3. Акустична паркова система.
  4. Автоматичний люк, розташований на даху.
  5. Педаль газу і гальмівна педаль, які були посилені.
  6. самозатемняющееся дзеркала заднього виду.
  7. Сабвуфери, розташовані ззаду, і система стерео, розрахована на шість компакт-дисків.
  8. Незалежна пневмопідвіска на всі колеса (всі чотири).
  9. Сидіння Premium для 2-го ряду.

Випуск Ford Expedition третього покоління з 2007 року по теперішній час

Ford Expedition 2015Настав 2007 рік і фордовские виробники випустили наступний модельний ряд автомобілів. Модернізація відбувалася по більшою мірою в механічних аспектах. Трохи попрацювали і з інтер'єром машини: застосовувалися більш кращі матеріали і покращилися деякі особливі моменти. Змінити Форд Екскуршн, який перестали випускати, вийшло за допомогою подовженої версії Експедішн EL (Max).

Щодо капота машини, виробники Форд наділили його гратами з 3-ма смужками.

Трохи про платформу. Експедішн знайшов іншу платформу. Т1 - так вона називалася. Її становила:

  • відновлена ​​підвіска ззаду, має п'ять важелів;
  • незалежна підвіска на 4-ри колеса, якій притаманна система Long Travel.

Більш високі показники жорсткості при обертанні були притаманні цій платформі. Якщо брати в порівняння колишню платформу, то даний показник збільшився на десять відсотків.

Нове покоління Експедішн мало все той же мотор Тритон V8. Його обсяг становив 5,4 літра. Що стосовно потужності, вона вже досягала трьохсот кінських сил. 4130 кілограмів - це вага, який Експедішн було під силу буксирувати. Тільки потрібно було спеціально обладнати машину, щоб вона змогла тягнути причіп з подібною вагою.

Інші нововведення:

  1. Фари з великою кількістю граней.
  2. Дзеркала, що розташовувалися по боках, знайшли світлодіодний паркувальний радар. Вони служили повідомленням про наступаючих перешкодах.
  3. Чи були покращені великі лампи.
  4. Кузов придбав поліпшену обтічну форму.

Що стосовно самого салону Експедішн, то:

  1. Панель приладів розташувалася по серединці.
  2. Були поміняні панелі дверцят, салонна обшивка.
  3. Оновили сидіння, розташовані в 1-му ряду (це стосується люксові).
  4. Раніше важіль для того, щоб перемикати передачі, розташовувався на підлозі. В оновлених же моделях він зайняв місце приладову панель, що знаходиться по середині.
  5. Була проведена установка ламінованих стекол, які були товстіший, у вікнах з боків і в лобовому склі. Таким чином виходило зменшити рівень шуму.

Оцінка безпеки третього покоління Ford Expedition

Стандартна комплектація Форд Експедішн включала в себе пасивну безпеку, у якій було шість подушок: бічні подушки, попереду знаходилися подвійні подушки, а для безпеки кожного пасажира (незалежно від того, де він сидить) використовувалися шторки, що мають Safety Canopy System.

Ще стала доступною Advance Trac ESC - це система, завдяки якій здійснюється електронне спостереження за стійкістю автомобіля. У попередніх моделях її не було.

Експедішн, що випускаються з 2009 року мають SOS Post-crash Alert System. У чому полягає принцип її роботи? Якщо раптом трапляється аварійна ситуація на дорозі, то система буде видавати сигнали допомоги. Для цього використовує фари і клаксон.

За бажанням клієнтів Форд Експедішн в якості обладнання можна було задіяти камеру заднього виду і підніжки, які висуваються. В системі бере участь електрохромноє дзеркало заднього виду. Картинка з цього дзеркала переходила на екран.

Тепер автомобілі Експедішн XLT були по-іншому пофарбовані. Натомість на обробку з пластику чорного кольору, що знаходиться в нижній частині кузова, прийшла однорідна фарбування корпусу.

Фордівські виробники поміняли автоматичну трансмісію 6R75 з шістьма швидкостями. Заміна відбулася в 2009р. Замість неї була встановлена ​​автоматична коробка передач 6R80. Вона більш сучасна, має більшу витривалістю. Також містить новий буксирувальний режим і новенькі програми.

Двигун Ford Expedition знайшов можливість працювати за допомогою 2-х палив. Як них виступали етанол і бензин. Можна було і з'єднувати їх.

Ще з'явилася система дозаправки паливом під назвою Ford Easy Fuel. Вона передбачає заправку бака, при якій не потрібно застосовувати кришку горловини.

Що стосовно 8-ми циліндрового мотора v-подібної форми, літражем в 5,4л, то виробники попрацювали з його потужністю. Тепер вона досягала 310-ти кінських сил.

Буксирувальний процес у Експедішн, що випускаються в 2009р., Став більш потужним. Це видно з вагового показника причепа в 4.200кг. Тепер авто в силах тягнути такий вантаж.

Також господарі могли встановити систему Ford SYNC. Ще отримали доступ до системи, яка встановлюється в машині Вона містить в собі інформаційний, розважальний і навігаційний характер. Управління в даній системою здійснюється за допомогою голосу. Також вона обладнана DVD, розрахованим на шість дисків, рідкокристалічним дисплеєм, якому притаманне управління за допомогою сенсора. Ще доступний функціонал різного характеру.

Які проблеми існують у Ford Expedition

Якщо порівнювати Ford Expedition з усіма фордовськімі машинами, то проблем у нього існує не дуже багато. Проїхавши сотню кілометрів, витрата палива становить від 19л до 21л. Такі витрати цілком прийнятні для габаритів даної машини. Експедішн хороший в управлінні і має відмінну витривалістю. Господарі, які мають автомобілі класу «Преміум», можуть трішечки заздрити матеріалами, за допомогою яких виконувалася внутрішнє оздоблення автомобіля. Все ж салон Експедішн виробники зробили, мабуть, найкращим чином, якщо порівнювати з конкурентами. Але, не буває такого, щоб все було дуже гладко. Переходимо до розгляду проблемних ситуацій, наявних у Ford Expedition.

Проблема з підвіскою

Кожному автомобілю доводиться стикатися зі безліч проблем різного характеру. Однією з них виступає машинна підвіска, тим більше якщо підвіска є пневматичною. У таких випадках господарі зобов'язані звертатися за допомогою на станцію техобслуговування. Клієнти за бажанням можуть замовити пневматичну підвіску, яка в Експедішн є комплектацією, яка встановлюється зверху. (Наприклад, Едді Бауер). Підвіска не є частиною стандартної комплектації.

У першому поколінні Ford Expedition проблеми були зв'язні тільки з тим, що з пневматичної системи випливав повітря. Причиною цього явища були далеко не нові балони, також неправильне їх використання. Наступні проблеми 2-го і 3-го поколінь Експедішн стосуються якості деталей і недоліків конструкції балонів, які були змінені.

Спершу пневматичний балон був окремою деталлю підвіски даного автомобіля. Після введених нововведень пристрій зазнало перетворень. Взяли амортизатор і просунули його «через» балон. Тепер же для з'єднань стала характерною менший рівень міцності, перш за все це стосується осі, яка розташована спереду. Якщо бути точніше - це рухома вісь.

Господарі Форд Експедішн частіше стали стикатися з проблемою датчиків, які займаються контролем позиції кузова. А саме з тим, що вони ламаються під дією корозії. Найчастіше такі проблематичні ситуації виникають взимку, так як вони просто замерзають після миття, або ж використовуються хімічні засоби, які допомагають уникнути обмерзань.

Десь разочок за весь рік власникам даного авто слід досліджувати і перевіряти його пневматичну підвіску. В подальшому виникне необхідність в деякому спецкомпьютере, щоб можна було виконати як калібрування, так і тестування підвіски. Знадобиться він після діагностування даної деталі або після того, як її відремонтують.

Такий прилад іменується як IDS / MMDS (Integrated Diagnostic System). Російською - дилерський діагностичний сканер. За допомогою нього є можливість дізнатися про різні технічні несправності машин марок Форд і Мазда.

Не забувайте про наступне: всі необхідні процедури многомарочни сканера будуть не під силу. Так що в обов'язковому порядку рекомендується дізнатися, яке саме обладнання використовується для діагностичних цілей. Після цього ви в той же час зрозумієте, ту чи фірму ви вибрали. Якщо ж у даної фірми є всі необхідні спецприлади і нові програми для діагностики або ж ремонту, то досить імовірно, що ваше рішення не помилкове і підприємство дійсно гарне.

Давайте знайдемо відповіді на питання, чому ж ламається пневматична підвіска Експедішн. Рідко причиною є той факт, що:

  • заглючила програма, за допомогою якої відбувається управління пневматичною підвіскою;
  • наявність негерметичність пневматичних магістралей.

Дуже часто причиною є датчики дорожнього просвіту, а також ущільнення пневматичних балонів. (Якщо ви думали, що саме балони, то ваша думка невірне).

Віддавайте своє авто тільки в руки досвідчених професіоналів, у яких є все необхідне діагностичне обладнання.

Досі незрозуміло, чому фордовские виробники обладнали Форд Експедішн важелями підвіски, зробленими з алюмінію. Наприклад, доведеться повністю виконувати заміну важеля, якщо ж сайлентблоки відпрацюють своє.

Тепер трошки про порогах, які є висунутими. Їх рухливі деталі знаходяться досить плотноватого одне до одного. Вони іноді можуть заїдати. Подібна ситуація відбувається внаслідок причин корозії, ще тому, що пороги просто-напросто наповнюються брудом. Так що протягом року необхідно парочку разочка виконувати обслуговування цих деталей.

Проблеми з електричним обладнанням

Як вже говорили, ремонт автомобіля Ford найкраще довіряти професіоналам. Справи йдуть так: з електричним обладнанням всіх машин потрібно звертатися дуже делікатно, акуратно і, найголовніше, зі знанням всіх тонкощів Фордів. Порада: якщо думаєте (плануєте) обладнати авто сигналізацією, камерою, магнітолою і тд., Що не доручайте дані операції службам, які перебувають в гаражах, а також тим службам, які є многомарочни. Вдавайтеся до допомоги фахівців, що займаються чисто американськими фордовськімі машинами. Зовсім інша розмова буде про Ford Fiesta, Ford Kuga, Ford Focus. Напевно, кожному господареві авто не хочеться займатися переробленням по десять разів, стикатися з незапланованими ремонтними ситуаціями. В такому випадку доведеться доручити справу професіоналам, тільки трохи більше заплатити їм. Зате потім результат, так би мовити, буде на обличчя, зможете заощадити на таких операціях.

Проблематичні ситуації з двигунами

Початковою точкою розглядання проблемних ситуацій двигунів Форд Експедішн буде двигун Тритон, розрахований на 5,4л. У 8-му знаку VIN він позначається п'ятіркою (5). З даними мотором його господар повинен буде виконувати його розбирання, знімати ГБЦ, щоб просто поставити нові свічки запалювання. Що стосовно першого Expedition, двигун якого розрахований на 5,4л і має 24 клапана, його господар повинен лише поміняти ланцюга приводу газорозподільного механізму. Як виявляється, процедура заміни свічок може мати далеко нестандартний фінал.

Отже, тепер про свічках. У Форд Експедішн свічка запалювання з Тритоном на 5,4л складається з:

  • ізолятора (виконаного з кераміки) має електрод по середині;
  • нарізного ділянки, що має фланець для ключа (для того, щоб виконати роботи з розбирання або установці);
  • наконечника (зробленого зі сталі), що має електрод збоку. Його надягають на ізолятор. Проводять завальцювання на ділянці, призначеній для різьблення.

Отже, всі проблеми пов'язані з наконечником. Коли ви станете відвертати свічку, то зможете в своїх руках розгледіти лише ділянка, призначена для різьблення. Дістати ізолятор дуже важко, але все ж можливо. (Може потрібно його розколювати). А ось до стінка гнізда в голівці блоку циліндрів наконечник приєднаний вже дуже міцно. Найчастіше дістати ізолятор не виходить. Причина - простір, що володіє малою площею. Продукти, які горять, просто-напросто засмічують його. Таким чином головка є скажімо так привареної до свічки. З подібною проблемою довелося зіткнутися і американським обожателям Ford. Спочатку все, як завжди, думали, що проблема в бензині низької якості. Щоб видалити свічку, можна скористатися послугами замовлення екстрактора. Здійснити замовлення потрібно в Америці. Але тут присутній такий момент - ізолятор може попросту разломаться на шматочки, після чого в циліндрі двигуна з'явиться керамічні частинки. Напевно, нескладно здогадатися про подальші наслідки. За допомогою такого гарного абразиву побачимо, як відбудеться ліквідація двигуна в один момент.

Отже, робимо висновки. Коли не можете дістати свічку за допомогою звичайного методу, то зніміть головку блоку циліндра і вибивайте залишилися частини свічок на ній. Взагалі, головку блоку можна розібрати і при цьому не виконувати зняття двигуна. Але тому, що проміжок лімітований, при проведенні установки в мотор може потрапити бруд, що є небезпечним. З цієї причини багато сервісів радять знімати двигун внутрішнього згоряння і виконувати всі необхідні операції.

Щоб не довелося стикатися з подібними проблемами, господарі Форд Експедішн повинні здійснювати перевірку свічок запалювання. А саме під час планових техоглядів час від часу вичищати пісок і бруд з свічкових колодязів, а також для запобігання прикипання ворушити самі свічки.

Купити Pontiac в Україні