Популярные модели
-
Pontiac Firebird –представитель эпохи muscle cars 1967-2002 гг
-
Pontiac GTO – автомобиль, сделавший из компании легенду
-
Pontiac Grand Prix – родоначальник длинных капотов
-
Американец а в души японец - Pontiac Vibe
-
История модели Pontiac Fiero
-
Pontiac Grand Am - компактная модель, со спортивным внешним видом и множеством функций
-
Pontiac Montana – в ногу со временем
-
Маленький автомобиль с большими продажами - Pontiac Sunbird
-
История модели Pontiac Vibe 2002-2009 гг
-
Pontiac Grand Ville
-
Pontiac Solstice - лучший автомобиль года
-
Pontiac Parisienne – экономичная элегантность
-
Перерождение огненной птицы Pontiac Firebird в огнедышащую Firebreather
-
Малолитражный Pontiac Astre – отражение экономического кризиса в США
-
Pontiac плюс телевидение равно Monkeemobile
-
G6 - спортивний комфорт

Модельний ряд (укр) (16)
Pontiac Solstice - кращий автомобіль року
На початку нового тисячоліття автоконцерн General Motors почав відчувати проблеми, що в результаті призвело до істотного падіння продажів автомобілів. Було прийнято рішення про модернізацію лінійки моделей, а підрозділ Pontiac було одним з найбільш проблемних для концерну. Наприклад, у 2001 році було подано ідея створення спортивного автомобіля компактного розміру, а вже на автосалоні в Детройті 2002 була представлена концептуальна модель Pontiac Solstice, основним творцем якої став Роберт Лутц. Новий спорткар отримав схвальні відгуки у фахівців і відвідувачів виставки. Ряд авторитетних видань відзначили оригінальність і новизну купе, а AutoWeek визнав Solstice кращим новим автомобілем в рамках виставки.
Pontiac GTO - автомобіль, який зробив з компанії легенду
Перший екземпляр моделі Pontiac GTO був випущений в 1964 році. Цей автомобіль став першим представником так званих muscle cars і почав нову еру в американському автомобілебудуванні. Саме після виходу цієї моделі з'явилася величезна кількість подібних автомобілів від інших виробників з США.
GTO створювався на базі іншої моделі - Pontiac Tempest. Компанія Pontiac була підрозділом General Motors (GM), в силу чого розробка нових моделей обмежувалася рамками корпоративних правил цього автоконцерну.
Так, наприклад, на моделі в середньорозмірний кузові не дозволялося встановлювати двигуни, обсяг яких перевищував 330 куб. дюймів - близько 5,37 літра. У компанії Pontiac вирішили знайти спосіб обійти це «безглузде» обмеження і таки знайшли його.
Історія моделі Pontiac Vibe 2002-2009 рр
Вперше Pontiac Vibe був представлений в 2002 році на традиційному автосалоні в Детройті. Машина була спільною розробкою американського автомобільного концерну General Motors і японської компанії Toyota. Модель стала результатом нових віянь в автомобільній промисловості, яка переживає спад. Росла потреба в економічних автомобілях, що призвело до зменшення їх розмірів і появи компактних новинок, однією з яких став Pontiac Vibe.
Pontiac Grand Prix - родоначальник довгих капотів
Pontiac Grand Prix - модельний ряд 1962-68 року
Модель Pontiac Grand Prix з'явилася в 1962 році. Одним з основних творців цієї моделі став головний інженер компанії Pontiac Джон Делорейн. Grand Prix по дизайну дуже схожий на іншу модель компанії - Pontiac Catalina. Grand Prix виділявся хромованими елементами кузова і спортивним оформленням інтер'єру
Під капотом люксового авто встановлювався V-подібний 8-циліндровий двигун Bonneville об'ємом 6,4 літра, що розвиває потужність 303 л.с .. Додатково можна було замовити більш потужний варіант Tri-Power, потужність якого становила 348 к.с. Підвищена потужність досягалася завдяки наявності трьох карбюраторів: під час стандартного режиму їзди функціонував тільки один карбюратор, а в разі різкого натискання на педаль газу, починали працювати ще два карбюратора.
В кінці року з'явилася ще одна модифікація Grand Prix, яка оснащувалася 6,9-літровим V-образним 8-циліндровим силовим агрегатом і потужністю 320 к.с. працює в парі з 4-х ступінчастою КПП.
Pontiac плюс телебачення дорівнює Monkeemobile
А почалося все в 1966 році, коли Діні Джеффріс запропонували спроектувати і побудувати автомобилей для нового телевізійного шоу "The Monkees". У той час Діна працювала над моделлю в Products Corporation (PDC), генеральний директор Джордж Тотефф. Виявилося що у Джорджа друг Джим Вангерс займався рекламою і просуванням Понтіак, який розглянув в шоу величезні рекламні можливості для Pontiac. Після укладання угоди два кабріолета з потрібною комплектацією і модифікацією були переведені в Monkeemobiles. PDC, в свою чергу, дав ексклюзивне право на продаж моделі, в кінцевому підсумку було продано більше семи мільйонів копій цих комплектів.
Переродження вогненної птиці Pontiac Firebird в Firebreather
Тюнінг-ательє Classic Design Concept вирішило піднести фанатам легендарного американського бренду Pontiac справжній сюрприз. Незважаючи на те, що марка вже стала історією, припинивши своє існування в 2009 році, у неї залишилася велика кількість прихильників.
Інженери ательє взяли концепцію класичного Pontiac Firebird і вирішили втілити її в сучасному варіанті. Для цих цілей в якості базової платформи було вирішено використовувати Ford Mustang.
Pontiac Firebird -представник епохи muscle cars 1967-2002 рр
Pontiac Firebird – модельный ряд 1967-69 года
Pontiac Firebird 1967Модель Pontiac Firebird була близнюком іншого автомобіля концерну General Motors - Chevrolet Camaro. Як і більша частина автомобілів того часу, дизайн машини за формою нагадував пляшку «Coca-Cola». Якщо порівняти фотографії Camaro і Firebird модельного ряду того року, то можна побачити, що автомобілі дуже схожі.
Pontiac Firebird не оснащуються «окремими» бамперами, вони у нього були вбудовані в передню частину, крім того, від іншої моделі компанії Pontiac GTO йому дісталися задні ліхтарі.
Машина з'явилася на ринку в 1967 році, пропонувалися версії в кузові кабріолет і купе. Незважаючи на гаряче бажання Pontiac займатися виробництвом власної моделі двомісного спортивного купе, використовуючи в якості прообразу концептуальну модель Pontiac Banshee, керівництво General Motors відмовило в такій ініціативі, щоб не з'явилася модель, яка стане прямим конкурентом Chevrolet Camaro. В силу таких обставин у Camaro і Firebird була загальна F-платформа (F-body). Pontiac нічого не залишалося, як змиритися з таким рішенням, але інженери компанії почали модернізувати платформу, як візуально, так і технічну наповнює.
Pontiac Parisienne - економічна елегантність
Pontiac Parisienne це повнорозмірний автомобіль, який проводився на платформі GM в Канаді з 1958 по 1986 р і в США з 1983 по 1986 рік.
Протягом більшої частини свого життя, «парижанка» була на вершині модельного ряду, лідерка з продажу в салонах GM Pontiac. Парижанки відрізнялися від інших канадських моделей Pontiac пишністю оббивних тканин салону, вогнями при відкритті дверей і багажника, яскравими квітами в інтер'єрі; зовнішнє хромування, а також наявність 2-х і 4-дверних седанів і кабріолетів.
G6 - спортивний комфорт
G6 стартував в 2005 році, маючи 2 рівня: основа "V6" і спортивний "GT". Базові моделі були відмінно обладнані: центральний замок, склопідйомники, дзеркала включається без ключа, з шістьма динаміками CD стерео, ємність драйверів сидіння, кондиціонер і задні сидіння. GTs додав стерео Monsoon з вісьмома спікерами, дистанційний пуск, ABS і контроль тяги. Автоматична коробка передач, з можливістю підключення ручного режиму. Понтіак робить ставку на комфорт водія.
У 2006 році G6 трансформується: додали 2 новітніх рівня обробки і дві нові форми кузова, купе і з прибирається твердим верхом кабріолет. Купе і кабріолети були доступні в GT і GTP версіях.
Pontiac Grand Ville
Pontiac Grand Ville був топ-моделлю з 1971 по 1975 рік витіснивши Pontiac Bonneville, яка займала цю роль з 1958 року. Випуск Бонев тривав протягом цього періоду, але був знижений в статусі. В Grand Ville і Bonneville багато спільного: обробка і дизайну елементів, які відрізняють їх від Каталіни, але великий Villes 1971-72 був побудований на розтягнутій версії колісної бази GM "В".
Подробнее ...
Історія моделі Pontiac Fiero
З появою компактних японських спортивних моделей, що відрізнялися непоганими динамічними характеристиками, яскравим дизайном і головне - доступною ціною, американські автовиробники починають розробляти свої власні моделі такого рівня. В кінці 70-х років таку програму ініціював найбільший американський концерн General Motors. Результатом такої програми стало двомісне купе Pontiac Fiero, що з'явився на ринку в 1983 році. Однією з причин, по якій цей автомобіль потрапив в історію автомобільної промисловості США, стала особливість кузова. Fiero був першим американським автомобілем, кузов якої був виконаний з пластикових елементів, що встановлюються на сталевий каркас.
Низкою факторів, що спонукали створення подібної моделі, стали федеральні закони, норми яких посилювали показники економічності і безпеки вироблених автомобілів.
Pontiac Grand Am - компактна модель, зі спортивним зовнішнім виглядом і безліччю функцій
Pontiac Grand Am є середнім автомобілем, базований на платформі GM. У 1980 році, його змінив 6000 Pontiac, а в 1985 році - Grand Am змінив Pontiac Phoenix. Це був найбільш продаваний автомобіль Pontiac і пізніше замінений Pontiac G6, названого як 6-го покоління Grand Am. Неординарний Grand Am був випущений восени 1972 роки як модель 1973 року. Платформи включали видалення бесколоночного седана в зв'язку з пропонованими федеральними стандартами перекидання.
Grand Am, інтеграція двох моделей Pontiac "Гранд" означає «Гран-люкс» і «Am» «Trans Am", була винайдена як протест Америки на європейський розкіш спортивних седанів. Особливістю Pontiac Grand Am +1973 був неповторний еластичний уретан передній панелі центру носа ( іменований ніс "Endura"), який був податливий і може повернутися до своєї первісної форми посля незначного зіткнення.
Pontiac Montana - в ногу з часом
Pontiac Montana є мінівеном, до 1997 модельного року, він був відомий як Pontiac Trans Sport. У 1997 році Trans Sport додали прізвисько Монтана, яке стало настільки популярним, що лінія була перейменована на Montana. Виробництво було припинено після 2006 модельного року в США через низькі продажі, але як і раніше буде продаватися в Канаді і Мексиці у 2009 модельного року через поступової відмови GM Pontiac бренду після 2010 модельного року
Перше покоління (1997-2005)
Це покоління було пов'язано з попереднім поколінням Buick GL8, венчурним Chevrolet, Oldsmobile Silhouette, Vauxhall Sintra, і Opel Sintra. Opel і Vauxhall продавалися тільки в Європі, хоча і зроблені на тому ж заводі в США, як інші.
Малолітражний Pontiac Astre - відображення економічної кризи в США
Pontiac Astre - малолітражний автомобіль від Pontiac, який був аналогом Chevrolet Vega. Спочатку автомобіль створений для Канади, де й успішно продавався в 1973-1974 роки, в США дебютував в 1975 модельному році, змагаючись з іншими вітчизняними та зарубіжними малолітражні автомобілі.