Эти машины насквозь пропитаны духом регги и американских хай-вэйев.
Они проповедуют свободу от всех стереотипов и любовь к авантюрам...

Взагалі я збирався купити старенький вітчизняний автомобіль або іномарку європейського виробництва. Але переглянувши безліч найрізноманітніших автомобілів мені попався за дуже дешевою ціною Pontiac Phoenix 1981 року випуску з двигуном 2.8 МТ. 

Машина була в неробочому стані. Але за зовнішнім виглядом не дивлячись на вік понад 30 років добре збереглася, як зовні, так і всередині. Посидівши трохи в салоні, я просто загорівся цим авто. Жодна стара європейська іномарка навіть більш пізніх років не могла зрівнятися з ним за рівнем комфорту. Та й взагалі машина вже майже раритет, та ще й дуже рідкісний, тому виїхавши на такий в місто обов'язково вийде привернути увагу оточуючих. У той момент про складнощі ремонту та пошуку запчастин я не думав. Думав купувати чи не купувати машину я майже місяць і, не дивлячись на не дуже хороші відгуки в інтернеті за якістю складання вирішив купити, тим більше недорого.

Поломка виявилася в коробці передач, деталь яку потрібно було замінити чекав ще місяць. Але після того як її доставили машину відремонтували і вона стала їздити. Мотор на 6 циліндрів об'ємом 2.8 літра видавав непогану потужність і забезпечував хорошу динаміку машині. На відміну від більшості класичних авто тих років Pontiac Phoenix має передній привід, який забезпечує хорошу керованість і маневреність на дорозі.

Коробка передач на машині на 4 передачі, що, на мою думку недостатньо, з таким мотором хотілося б мати п'яту передачу. Машина досить велика, зручна і комфортна з великим багажником, але це викликає деякі проблеми під час парковок в місцях, де багато машин. До габаритам я звик, тому зараз труднощів майже не виникає. Більшість перехожих машину уважно оглядають, як ніби не бачили нічого подібного, це радує завжди перебуваю в центрі уваги.

Що стосується двигуна, то він реально потужний і навіть не дивлячись на значну масу мотора цілком достатньо для впевненої їзди. Витрата палива не маленький більше 15 літрів в місті, але для такого мотора і цього не шкода. Метал кузова дуже товстий, не дивлячись на значний вік машина практично не гнила, за винятком деяких місць під крилами і фаркопом злегка заіржавілі. Такі дефекти я намагаюся усувати, фарба на машині ще виглядає дуже навіть пристойно.

Прочитано 505 раз Последнее изменение Суббота, 25 августа 2018 15:14
Яндекс.Метрика